A Google AdWords két hálózata

Ismerje meg a Google AdWords kampányt és annak rendszerét, amely két részre osztható: keresési hálózat és Display hálózat. A két hirdetési rendszer felépítése és logikája alapvetően különböző, viszont együttes használatával egy egységes és kiválóan működő egységet kap. A keresési hirdetés alkalmazása során a konkrét keresési igények kielégítése lehetséges. Ez azt jelenti, hogy a Google keresési felületén az AdWords rendszerének alkalmazásával a természetes találatok felett jelenik meg a hirdetése. Vagyis nem nekünk kell a piaci igények után kutatni, hanem minden esetben a valódi érdeklődők részére tudjuk ajánlani termékünket, szolgáltatásainkat, cégünket. Jellemzők az AdWords keresési hirdetésekre: kattintás alapú, napi költségkerettel ellátott, kizáró kulcsszavak használata, földrajzi szűrési lehetőség, hirdetési csoportokként végtelen hirdetési lehetőség, azonnali interakció, akár azonnali megjelenés, nyomon követhetőség, részletes statisztika minden, a megjelenést és az értékesítést befolyásoló értékről. Az AdWords Display hálózati hirdetéseknél viszont már nekünk kell felkelteni az érdeklődést. Ezen hirdetések lehetnek képesek és szövegesek is. Jellemzők az AdWords display hálózati hirdetésekre: kattintás alapú, napi költségkerettel szabályozható a kiadás, időbeli és földrajzi szűrések használata, a megjelenítendő felület megadása, érdeklődési kör meghatározása, megjelenést kiváltó kulcsszavak megadása, hirdetési csoportokként végtelen számú hirdetési lehetőség, azonnali interakció, megjelenés a hirdetés elkészítését követő akár egy órán belül, minden releváns adat nyomon követése. 

 

Kategória: