Google AdWords hirdetés és előnyei

A Google AdWords kampány kattintás alapú rendszer, a PPC azaz a pay per click kampányok alkalmazását biztosítja. A PPC kampány alkalmazásakor a költségeket kattintásonként számolja fel. Ez alapján lehetőségünk nyílik arra is, hogy akár meghatározzuk azt, hogy napi szinten mennyit szánunk az aznapi költségre. Az AdWords hirdetéseket alapvetően két csoportra tudjuk osztani: keresési és display hálózaton futó hirdetésekre. A különbség a kettő között annyi, hogy a keresési hálózaton futó hirdetések kulcsszóra jelennek meg, míg a display hálózaton futó reklámok érdeklődési kör, kulcsszó, kor, nem vagy sok egyéb ismérv alapján jelennek meg. Előnyei: a célozhatóság, a gyorsaság, a visszajelzés, a tervezhetőség és az ár-érték arány. Az AdWords hirdetések elkészítése során pontosan meg tudjuk határozni, hogy ki legyen a célcsoport, akiknek a reklámot szánjuk. Az ilyen hirdetések gyorsak, mert azonnali megjelenést biztosítanak. Tehát ha a kampány elkészülése után a költségek is rendben vannak, a hirdetések azonnal elindulnak. A reklámok pedig a megfelelő beállítások következtében követhető. Így valós képet kaphatunk arról a vásárlók általános vásárlási szokásairól. További információkért látogassa meg honlapunkat!

Kategória: